Jos on ollut Michelin-tähti vuodesta 2007 lähtien, sen tekijöillä ei ole enää näyttämisen tarvetta. Riittää, kun pidetään huoli 1000 yksityiskohdan hiomisesta ja päivittämisestä. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta sitä se ei ole. Demon kulmakiviä on ollut relaksoitunut tunnelma, selkeäpiirteinen sisustus ja alleviivaamaton palvelu yhdistettynä taidokkaasti valmistettuun fine dining -”kotiruokaan”. Viineissä on samaa asennetta, joka tuottaa aina tyytyväisyyttä hersyvän lopputuloksen. Demo oli aikanaan maistelumenun lanseeraaja ja sillä mennään yhä.
Äänestäjiltä:
”Huippuunsa viety ravintolakokemus on Demossa aina taattu.” / ”Ravintolassa on hienon eteerinen tunnelma.”
Uudenmaankatu 9-11, 00120 Helsinki, restaurantdemo.fi, www.facebook.com/ravintolademo, @restaurant_demo
HHelsinkiläiselle Grönille kaksi Michelin-tähteä – Michelin-oppaassa on nyt 34 ravintolaa Suomesta
Helsinkiläinen Grön nousi kaksi Michelin-tähteä ansainneiden ravintoloiden kunnoitettuun joukkoon. Puoli vuotta toiminut Boreal Helsingistä sai ensimmäisen tähtensä. Suomessa on nyt kahdeksan Michelin-tähtiravintolaa. Kahden tähden..




Facebook Comments